Ja està en marxa el segon concurs de licors i digestius casolans Joan Inglada Coll. Després de l’èxit de la primera edició, enguany la cita canvia de dates i s’avança en el calendari.

Des del passat dia 15 de març ja es poden fer les inscripcions a l’establiment Monvi (c/Nou 23, Ribes). Tanmateix, els beuratges participants s’hauran d’entregar abans del 30 d’abril. Les bases del concurs us les adjuntem a continuació.

Un cop el jurat hagi avaluat totes les presentacions, el proper dissabte 27 de maig a la tarda, el pati de l’entitat Els Xulius acollirà el tast i s’entregaran els premis, en una jornada festiva amb música i ambient.

Bases del 2n concurs de licors i digestius:

● Podran prendre part del concurs tots aquells/es elaboradors/es de Licors i Digestius artesans NO PROFESSIONALS que ho desitgin i siguin majors de 18 anys. 

–  Composició i elaboració: 

● Per considerar un Licor o digestiu apte pel concurs, ha de tenir una graduació superior o igual a 15°. 

● Els beuratges NO poden contenir productes làctics degut a la seva caducitat. 

● Els beuratges NO poden estar fets, ni contenir, substàncies psicotròpiques. 

● El beuratge ha d’estar elaborat amb alcohol etílic. El no compliment d’aquest punt serà motiu d’expulsió del concurs d’aquesta i futures edicions. 

– La Inscripció: 

● Té un cost de 1€ per ampolla a presentar, que s’ha d’abonar en el mateix moment de fer-la. 

● L’organització subministrarà una ampolla i tap, on ha d’anar el beuratge, per tal de que totes les ampolles siguin de mida, forma i color idèntic. 

● La inscripció s’ha de fer al local MonVi (carrer Nou 23, de Ribes) a partir del 15/03/2023. 

Presentació: 

● Cada participant pot presentar un límit de dos beuratges per cada categoria. 

● El Licor o Digestiu s’ha d’entregar dins de l’ampolla que la organització ha proporcionat en la inscripció. 

● L’ampolla ha de contenir una quantitat mínima de 750ml. 

● Cada licor o digestiu concursant ha d’anar acompanyat amb un sobre que contingui: 

1. El nom de l’elaborador. 

2. Correu electrònic i telèfon de contacte de l’elaborador. 

3. Títol del beuratge. 

4. Una descripció del licor, que enumeri com a mínim l’ingredient principal. 

-Altres:

● Les ampolles entregades no es retornaran i passaran a disposició de l’organització del concurs. 

● El Licor o Digestiu concursant es presentarà al local MonVi abans del dia 30 d’Abril de 2023. L’horari per fer les entregues serà de 18:00 a 20:00. 

● L’organització preveu 3 categories per classificar tots els beuratges; Cítrics i Fruits, Herbes i Vinics. 

● Aquestes categories es poden veure modificades per l’organització segons el seu criteri.

● L’organització serà qui classificarà els beuratges segons la descripció entregada i el seu lliure criteri. 

● L’acte d’entrega dels premis serà el dia 27 de Maig de 2023, a partir de les 7 del vespre a la seu de l’entitat Els Xulius, carrer Major 13.

● Les qüestions no previstes en aquestes bases, les resoldrà l’organització segons el seu lliure criteri. 

● La participació al concurs implica l’acceptació de les esmentades bases.

Comparteix aquesta pàgina a les teves xarxes socials