Bulma és un grup de pop de Ribes que des de fa més d’un any duen a terme els seus assaigs a la nostra entitat. Actualment acaben d’editar la seva primera demo “Cada Segon” amb el segell gironí Quimera Records que volen presentar aquest dissabte al pati dels Xulius. L’entrada és gratuïta, a les 8 del vespre al carrer Major, 13 de Ribes.
- Autor de l'entrada:ovidal
- Entrada publicada:24 d'octubre de 2009
- Categoria de l'entrada:Agenda / General