El proper dissabte 21 de març el Monocicle donarà a conèixer el cartell d’aquest 2026. Ho farà amb la presentació que tindrà lloc al pati de Els Xulius a les 19’00 hores i sabrem els artistes i autors/es que passaran per la zona del Castell de Ribes els propers 11, 12, 13 i 14 de juny (els abonaments ja estan a la venta).

Com sempre activitats per a totes les edats, grans i petits, amb tallers, jocs i molta música! i evidentment, la final del concurs de cantautors/es del qual encara estan obertes les inscripcions i que el jurat decidirà quins 3 artistes seran a l’escenari del Castell.

Per aquest proper dissabte 21 de març, durant la presentació tindrem el plaer de gaudir de la música en directe, i ho farem amb el grup local Montserrat i Meritxell que ens presentaran el seu primer EP “Candela” que ha estat enregistrat fa molt poc.

Entrada gratuïta! tothom hi està convidat!

Crida a l'acció

Informa't i participa de l'activitat....

Comparteix aquesta pàgina a les teves xarxes socials