El Grup de Caminades els Xulius ja té a punt l’agenda de les que seran les properes sortides. Aprofitant la travessa Ribes – Montserrat que van assolir en 4 etapes el passat 17 d’abril, el grup vol seguir amb el  Camí de Sant Jaume amb dues etapes més partint de Montserrat.

La primera d’elles serà el pròxim diumenge 8 de maig amb la sortida que anirà del monestir de Montserrat fins a Sant Pau de la Guardia. Una sortida d’onze quilòmetres que recorrerà llocs com el Camí dels Degotalls fins a Santa Cecilia, continuarà pel GR 172 ( que no es deixarà ja fins a Sant Pau de la Guardia) i conegut com el Camí de l’Arrel, que ens acostarà al coll de can Maçana. Un cop passat aquest punt el camí ja fa via cap a Sant Pau de la Guardia, punt i final d’aquesta etapa.

La següent sortida serà la del mes de juny, concretament el diumenge 12, que portarà els participants de Sant Pau de la Guardia fins a Igualada.

Recordeu que ja podeu inscriure’s a la merceria Mª Àngels. La sortida serà a les 8 del matí des de la plaça de l’Església.